Torsdag

God morgon! Idag vaknade jag med otroligt trötta ögon, det har tagit över en timme att vakna till liv, why? Det känns väldigt jobbigt att vara konstant trött, har ändå testat järn tabletter och sånt där men det hade ingen direkt effekt. Det går väl över det med :)

Idag var vi inte så mycket planerat, ska träffa min underbara bror senare, men fram till dess lär det ju bara bli slappa. Orkar liksom inte ta mig för så mycket, får lägga all min energi på Lovisa idag :)

Hur trött man än är eller vilket humör man än är på, så lyckas hon alltid få en att smälta! Lovisa är min gåva i livet, det bästa som hänt mig utan tvekan <3 Min lilla trollunge som springer omkring här hemma :)

Nu ska jag försöka piggna på mig med en kopp kaffe! Ha en fin dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0