Tisdag

God morgon :) Har sovit hyfsat gott i natt faktiskt, äntligen! Så idag känner jag mig mer utvilad och det är skönt med tanke på att jag har ett yrväder här hemma som är överallt :) Haha underbara unge. Det händer så himla mycket nu, hon är ju i den ålder då det känns som att det är något nytt varje dag och det känns som att utseendet förändras också. Hon ser liksom mer "stor" ut och inte som en bebis längre.

Allt går så fort, kan inte fatta att det är över ett år sedan hon kom. Ett helt år har gått och hon har redan skänkt mig så mycket glädje, kärlek och energi. All min kärlek till min dotter <3

Nu ska jag sätta mig på balkongen och dricka mitt älskade kaffe, därefter blir det en dusch. Får passa på när Lovisa sover :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0