Onsdag

Halva veckan är snart passerad och det är snart helg igen. Dessutom röd dag i morgon, härligt :)

Vi har startat dagen med en promenad tillsammans med bror min, riktigt härligt måste jag säga. Därefter gick vi hit och käkade frukost ihop och drack massa kaffe. Nu vilar Lovisa middag och jag vilar mig också lite :) När hon vaknar ska jag ta tag i hemmet, byta sängkläder och lite sånt där nödvändigt.

Annars blir resten utav dagen lugn och fin, känns skönt. Har vart så otroligt orkeslös det sista, kanske fattas vitaminer eller något i min kropp, vad vet jag. Ska iaf till vårdcentralen med magen någon dag snart och då tänkte jag passa på att be dom göra en hälsoundersökning på samma gång, det skadar aldrig.

Fick tag på den ansvariga för utbildningar här i lilla Edet idag också, så nu är ett möte bokat och så ska vi se om vi kan klura ut hur framtiden kommer se ut därefter. Känns skönt att det hände är något nu iaf, känner att jag behöver veta lite så att jag kan slappna av i sommar och bara njuta.


Kommentarer
Postat av: En chic mammas bekännelser

tack :D precis som eran prinsessa <3

2012-05-26 @ 11:23:04
URL: http://frureinhold.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0