Måndag

Ny vecka och nya tag :) En början med detta väder är ju inte direkt mycket att hurra för, men det kanske är lika bra för jag har ändå massa städning att ta tag i här hemma. Kan inte fatta hur fort det kan bli skitigt? Det är galet.

Helgen har iaf vart helt fantastisk, spenderar större delen utav den tillsammans med min fina Malin :) Var nere och besökte henne i Göteborg i fredags, hur mysigt som helst. Känner mig så himla hemma där nere, i framtiden vill jag bosätta mig i Göteborg, helt klart. Har även hunnit med att träffa lalle och Paulina, lika trevligt det :)

Igår var vi borta i huset och grejade, jag skruvade massor och spacklade näst intill hela rummet. Roligt att vara delaktig och framförallt skoj att se resultat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0