Vill uuuuuut

Sitter och väntar på att Lovan ska vakna, jag vill UT :) Tråkigt att sitta inne i detta vädret, man får passa på och ta till vara på dessa dagar när de väl kommer. Måste köpa en solhatt till Lovisa också, eller kanske en keps? Det är ju lite coolare, men solhatt är sötare, haha vilket problem. Får se vad det blir och vad Robin tycker :)

Såg att h&m fått in jätte söta solhattar iaf, keps har jag inte sett någon ännu som jag fastnat för. Beställde en ny onepiece till Lovisa igår, hon har dåligt med "myskläder" och den gamla är för liten. Tog inte samma denna gången dock, utan det blev den med rosor på ifrån h&m, så himla fin. Hennes tjejkompisar har också sådana, så nu matchar dom :) haha.

Eh, nu ska jag förbereda för att gå iväg, later :)

Kommentarer
Postat av: Maja

One pieces för barn är så fina.

2012-03-25 @ 22:40:47
URL: http://www.sparkdrakt.se/barn/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0