Värdelöst

Jag är så kass på detta med bloggdesign osv, det är galet svårt och jag fattar nada. Kanske kan bero på att jag inte satt mig in i det heller, kanske borde göra det? Well, nu har jag iaf fått bort den där profilbilden som jag haft i typ 3 år, haha. Har inte kunnat byta den innan, nu äntligen hittade jag så att jag kunde ta bort den.

Dock så stod Lovisa här bredvid och tryckte bort något, vet inte vad, så det funkar inte när jag vill sätta dit en ny. Jag överlever, men det är lite tråkigt.

image description

Mammas fina tjej ♥

Kommentarer
Postat av: En chic mammas bekännelser

Det ät inte lätt med bloggdesign jag sitter nästan varje dag och pillar med det ena och det andra men kika på deisgna din blogg.se är kanon :)



visst är det kul att kunna få lite för det man skiver :) dock blir det inte många kronor när bloggen är så lite men många bäckar små :)

2012-03-21 @ 11:11:14
URL: http://frureinhold.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0