Usch!

Undra vad det är jag åkt på? Känner mig alldeles tung och konstig :/ Det är ganska påfrestande när man har en liten här hemma som är full av energi. Jag passar på att vila när hon vilar, när hon vaken leker jag med henne så mycket jag orkar men det är inte lätt.

Idag kommer morfar hit och håller oss sällskap, det underlättar en hel del <3 är så glad att ha så fina nära och kära som alltid ställer upp när det behövs. Nu har Lovisa somnat så då ska jag också göra det en stund :) Hoppas på bättring snart! Vill komma igång och träna igen ju, är så sjukt sugen. Förra veckan blev det ett uppehåll, så nu har jag energi till tusen i sinnet iaf, haha. Kroppen håller tyvärr inte med!

Esch, det blir nog bra snart :)


Kommentarer
Postat av: "tant" Anna

Stackare, hoppas det inte är influensan du åkt på, den va inte rolig alls. Med din vilja å underbara energi så är du snart i full gång igen och tittar man bara på Lovisa så mår man ju genast bättre. Saknar er enormt mycke. <3

2012-03-06 @ 22:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0