Torsdag

Det har vart en helt underbar dag även idag :) Hoppas det håller i sig nu, iaf med graderna!

Vi var uppe på öppna förskolan i morse och det var liks trevligt som alltid. Lovisa trivs verkligen där märker jag, hon sprudlar av glädje och leker med alla leksaker :) Det är en syn jag älskar.

Därefter var det direkt hem, för min mage är inte alls samarbetsvillig idag :/ Så himla tråkigt, för jag hade velat åka med Malin ner till stan, men icke. Trodde dessutom att jag skulle kunna ta en promenad förut, men det funkade inte heller! Vad ska jag ta mig till? Känns som att jag testat allt och gjort alla undersökningar som går. Det kan ju inte vara meningen att jag ska ha det såhär hela livet? Det förstör ju så mycket och jag blir verkligen begränsad. Kanske är svårt för folk att förstå hur det är, men det är verkligen inget jag ens önskar min värsta fiende. Jag går miste om så mycket eftersom jag knappt kan lämna lägenheten vissa dagar.

Hur som helst, förut när Lovisa sov middag så satt jag ute på balkongen och njöt utav solen iaf :) Det var härligt. Passade dessutom på att göra naglar på mig själv, trodde aldrig att hon skulle sova hela tiden, men ack så fel jag hade. Hon måste ha vart riktigt trött :) Skönt det iaf, så jag fick grejat klart!

Nu är hon utvilad och röjer runt som tusan :) Sötnosen! Dags att börja greja nu, bädda rent i våra sängar och vika lite tvätt.. Later :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0