then it's time again

Häromdagen sa jag upp min lägenhet för att återigen testa lyckan i huset, efter mycket om och men och prat fram och tillbaka bestämde vi oss för att göra ett nytt försök. Det med några löften om att renovering faktiskt blir av, (och att jag inte ska behöva flytta igen, hehe) så jag hoppas på det bästa.

Jag är väldigt förväntansfull och hoppas verkligen på att mina drömmar om det huset kan bli sanna. Det ska iofs inte vara några större problem, så länge vi tar det efter hand och sparar pengar. Robin är ju ganska händig, så det mesta kommer vi att göra själva (både på gott och ont), det kommer dock ta lite längre tid. Fast på så sätt sparar vi ju också in en hel del pengar, vilket alltid är bra.

Nackdelen i detta är att jag är så himla ivrig alltid, så jag vill ju att allt ska hända på en gång. Jag måste verkligen jobba på det där med tålamod, blir jobbigt annars.

Har iaf kikat på massa saker och tapeter osv, så att jag är förberedd när det är dags :)



Detta mönstret älskar jag, dessutom ganska diskret vilket är fint :) Får se vad det blir.

Kommentarer
Postat av: Bella

De e svårt det där med att ha tålamod :P man måste tänka: en sak i taget!

Men de funkar kass för mig haha! Men ni kommer ku få det jätte mysigt! Vara nere på lekplatsen förut så spanade lite, vilket var erat? Det i mitten?



Tapeten va skit fin btw!

2012-03-31 @ 19:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0