Söndag

God morgon :) Då var det redan söndag, det är verkligen tråkigt att dagarna går så fort. Igår var vi hemma hos mormor och morfar en sväng :) Dom blir alltid så glada när man kommer på spontanbesök! Därefter blev kvällen lugn framför tvn :)

Idag blir det en städ- och tvättdag, det behövs verkligen :) Förmodligen kanske det blir en promenad också om vädret tillåter för det är jag riktigt sugen på! Det ser ut att spricka upp nu iaf, så jag hoppas :)

Igår kom jag iväg och träna också förresten :) Kändes sjukt skönt efter 2 veckors uppehåll! Jag kan erkänna att det var riktigt segt att komma igång, men när jag var klar så mådde jag så mycket bättre. Vet dock inte vad det är med min kropp, jag är seg, trött, ont i huvudet och snuvig, varje dag :/ Vill att det ska gå över, men tänker trotsa det för jag orkar inte vänta ut något som vägrar ge med sig :P hehe..

Ne, lite kaffe nu :) Så kan dagen börja sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0