She's all that

En lugn och fin eftermiddag vill jag lova, efter att vi vart på öppna förskolan och sedan gjort lite ärenden fick vi hem. Lovisa fick mat och sedan la jag henne, hon sover fortfarande, det är ju 2 timmar nu. Det känns så konstigt när det blir så för jag är inte van, haha! Hon måste ha vart helt slut efter all lek där uppe :) Det var samma efter förra torsdagen också, så det gör nog henne gott att vi går upp dit.

Jag sitter med en latte i soffan och bara tar det lugnt. Har grejat här hemma så nu är det fint igen! Fattas bara att dammsuga, men det får jag ta när hon vaknat :) Känner mig tung i huvudet igen och den jäkla nästäppan vägrar försvinna :/ Segt, men det är bara att bita ihop.

I morgon ska jag på synundersökning, ska bli spännande och se hur det går för jag tror bestämt att jag kan bli en brillsmurf ;) Jag är ju iofs redan det men bara när jag läser, tittar tv osv! Känns som att det har förvärrats en hel del, men jag hoppas inte det. Massa kostnader på glasögon och linser, känns så onödigt.

Hämtade förresten ut lovisas regnkläder och gummistövlar idag, så himla fint och riktigt bra kvalité :) Lite stort kanske, men det är lika bra så för hon växer ju hela tiden. Jag läste någonstans att man ska välja minst en storlek större på skor när dom är så små, så att de kan växa i dom lite, plus att man ska kunna ha strumpor i utan att det blir trångt! Bra att veta :)

Hon har fått sig ett par streetskor nu också, Nike :) Hur söta som helst, det kan vara bra eftersom hon kommer börja gå vilken dag som helst. Då är förmodligen inte vagnen lika kul och bara känslan att veta att man kan släppa ner henne utan att hon blir hur smutsig som helst tex på cafet osv :)

En hel roman blev det, märks det att jag är uttråkad? :) Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0