Så lycklig

Jag är inne i ett stadie där jag är så lycklig och glad för allt jag har. Ser saker positivt och försöker inse att framtiden är oviss och att det bara kan vara bra! Det innebär möjligheter ju :)

Idag har solen vart framme igen, helt underbart. Vi började vår morgon på cafet med en god frukost, tillsammans med fina vänner och deras lilla nytillskott. Därefter hängde dom med hem en stund och jag fick gosa bebis massor, sådan lycka :)

I eftermiddags gick jag och Lovan en promenad bort till mormor och morfar i solen :) Det var riktigt gott att få röra på sig lite!

Vi är nyss hemkomna och ska käka strax, Lovisa sover gott och resten utav kvällen blir full av mys :) Precis så som det ska vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0