Överdrag

Det luktar nystädat och gott i hela lägenheten och den är ren och fin :) Det finns knappt någon bättre känsla än det, jag får lite ro i själen.

Vi har bestämt oss för att köpa sofföverdrag till våra soffor, det känns som en bra idé. Vill inte behöva köpa ny soffa för flera tusen nu när Lovisa ändå är liten och kommer kladda osv. Det fanns fina på Jotex så dom fick det bli, billiga och bra! Känns skönt att vi kommit fram till en lösning, för jag går runt och stör mig på sofforna varje dag, det känns liksom skitigt här hemma fast det inte är det, bara för att dom är så fula/smutsiga. Ska bli spännande och se nu om dessa sitter fint och dessutom inte nopprar sig, det lär vi märka. Det blev benvita, det passar in fint här hemma :)


Ne nu ska jag sätta igång med maten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0