One Piece

Det må vara fult som alla säger, (kan hålla med) men fan så skönt. Hade aldrig burit den utanför hemmet, men tänk att få dra på sig en när man kommer hem och bara mysa omkring i. Det hade vart drömmer, självklart hade mitt val blivit rosa.


Jag är lite efter med detta, men jag har tänkt "aldrig" innan. Nu har jag ändrat mig och hade mer än gärna blivit äger till en sådan. Dock har jag köpstop, så jag får hålla fingrarna i styr nu :) haha!

Fick förresten ett par Dr. Martens igår utav min älskling, tänk lyckan där då? Han är för underbar. Har suktat efter ett par sedan Malin köpte sina, så otroligt snyggt och det passar faktiskt till allt, även om man inte kan tro det. Jag älskar dom!

Det är också en sån grej, för några år sedan tyckte jag att de var fula skor, nu älskar jag dom. Vad händer med mig? Jag ändrar åsikt om allt helt plötsligt. Jag kanske börja bete mig vuxet och tänker utanför "boxen"? Haha, ah något är det iaf. Skit samma, alltid kul när man kan ändra uppfattning :)

Kommer förmodligen bo i mina nya skor ett tag framöver (efter att jag gått ut dom lite här hemma) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0