Nutrilett, en genväg?

Har precis dragit över med dammsugarn, vart kommer all skit ifrån? Får städa här hemma var och varann dag för att det ska hålla sig, vill ju inte att Lovisa ska krypa omkring i massa bös :/ Men what to do?

Nu sitter och "äter" min frukost/lunch, en nutrilett. Som jag skrev för några dagar sedan så ska vi försöka ändra våra vanor och jag speciellt. Robin äter som vanligt men jag dricker pulver. För det första beror det på att jag gått upp en del och jag vill bli av med det ganska fort, för det andra känns det som en bra start till ett sundare liv. Jag hoppas att detta ska ge resultat, för så gott är det inte, hehe.

Vissa dagar ersätter jag alla mål och ibland käkar jag riktig middag, vet inte om det är så smart att göra så men för att orka så måste jag. Blir inte speciellt mätt utav dom och ibland skriker kroppen efter "tuggad mat". Vi får se hur det går, jag ska hålla er uppdaterad :) Wish me luck!



Självklart ska jag träna i samband med detta så att inte kroppen blir "säckig", haha.


Kommentarer
Postat av: Bella

Det e bara bra att du äter lite vanlig mat också. Det e inte bra för kroppen att bara få i sig drycker. Några dagar kanske men i längden förstör du bara kroppen.

Har nämligen en vän som gick ner ca 30 kilo på drycker men så fort hon slutade med dom och började äta gick hon upp 40. Så se det positivt att det inte går allt för fort neråt på vågen för då hinner kroppen vänja sig. Och du lär dig att

Äta på ett sätt som gör att du håller vikten nere.

Drycker har en jojo effekt om man endast fokuserar på dom. Inte för att jag tror att du inte tänker på din kost för övrigt! Ville bara ge lite feed

2012-03-21 @ 11:42:22
Postat av: Bella

Oj. Feedback ska det stå och ok vad långt det blev haha!! Sry ;D

2012-03-21 @ 11:43:08
Postat av: En chic mammas bekännelser

det är en bra sporre, men som bella skriver var försiktigt och sen är det aldrig bra att kroppen känner hunger för då börjar den spara på det lilla den har i sig, försök att ät ofta, nyttigt och mindre portioner så att kroppen hela tiden förbränner :) Men jag förstår hur du tänker och jag önskar dig lycka till :)

2012-03-21 @ 12:04:04
URL: http://frureinhold.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0