Måndagskväll

Jag spenderar kvällen med att kika runt på hemnet, är ruskigt sugen på något nytt och eget. Det är mycket prat & skrivande om inredning osv, så man kan inte annat än att bli sugen själv med. Speciellt med det intresset jag har också, vet exakt hur jag vill ha det och vart jag vill flytta! Känns ju bättre att betala pengar varje månad för något som är ens eget, får se vart tiden för oss :) Spännande!

Har hittat massa möbler och fina grejer jag vill köpa också, åh detta köpsuget är helt galet. Det finns ju inget roligare än inredning, jag skulle nog kunna sitta och kika på sådant hela dagarna!

Får börja spara och köpa grejerna jag kollat ut efter hand, tålamod är något jag måste införskaffa iaf :) hehe!


Kommentarer
Postat av: helen

kan inte du göra lite moodboards då, så man får se vad du gillar för stil :)

2012-03-14 @ 08:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0