Livet är orättvist

Livet kan ta minst sagt drastiska vägar och det är därför det är så viktigt att aldrig ta någon/något för givet. Visa alltid hur mycket du älskar dina nära & kära och lär dig framför allt att älska dig själv. Jag tror stark på att älskar man inte sig själv, så kan man heller inte älska andra. Man behöver inte vara super nöjd med sin kropp, allt man gör eller sig själv, men att ändå någonstans innerst inne kunna vara tillfreds med den man är, är så viktigt. För andra i din omgivning, men absolut för din egen skull också. Vem vill gå runt och må dåligt för någon man är? Jag tror stark på att man får jobba med de sidor man tycker mindre om och älska just de sidorna lite extra.

Vet man vad riktigt kärlek och respekt är, så har man kommit långt. Det är tyvärr alldeles för många i denna värld som inte vet det, som alltid ser allt negativt och som har en förmåga av att trycka ner andra för att själva må bättre. Seriöst, hur långt har man då kommit i livet?

Det händer oväntade saker livet och det är just de sakerna som får mig att stanna upp och tänka till, tänka en extra gång på hur bra jag faktiskt har det.

Vännen, kunde jag göra något för dig så skulle jag inte tveka en sekund. Du finns i mina tankar och jag ber för dig. Du fina människa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0