God morgon

Då var det Måndag igen, helgen har gått lika fort som alltid och förmodligen kommer veckan göra detsamma :) Jag vaknade upp med världens huvudvärk och förkylning :/ Har tagit ipren nu och hoppas snart att det släpper, jag som trodde att jag blívit frisk? Uh..

Som tur är så har vi inga planer idag, känns skönt i fall jag behöver vila. Blir det lika fint väder idag som igår, så ska jag iaf ut på en liten promenad, frisk luft skadar aldrig :) Jag hoppas på att det blir bättre under dagen, för jag vill träna idag! Det är så kasst att bli sjuk när man kommit igång som mest, dock har jag samlat motivation till ett helt år känns det som, på så vis är det ju bra :)

Ne, jag behöver kaffe och frukost :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0