God morgon

Måndag och ny vecka :) Nya tag och positivt tänkande för min del. Nu är det färdig deppat känner jag, det får komma som det kommer och allt löser sig. Mår bara dåligt av att gå omkring och oroa mig, så nu är det slut på det. Ska njuta fullt ut utav att vara mamma till den finaste prinsessan som finns och så faller resten på plats i sinom tid.

Jag har iaf tagit tag i att börja med körkortet nu, det är ju en utav grejerna som jag faktiskt kan påverka nu, det är inte en dag för tidigt heller :) Har skickat iväg mitt syntest nu och väntar bara på att mitt lemp ska komma. Känns riktigt skönt och jag tror att det är den största faktorn i mina bekymmer faktiskt, att inte ha körkort. Innan har jag bara tänkt att jag inte behöver det, men nu känner jag mig bara låst utan! Sedan förstår ju jag med att jag inte kan ta det i en hand vändning, men jag får kämpa och köra så mycket jag bara kan och läsa på kvällarna när Lovisa sover :) Tur är att jag har morfar, som kan se efter Lovisa när jag ska ha lektioner. Det ställer han gärna upp på sa han, så det är bra.

Idag skiner solen, underbart! Vi ska hälsa på min fina vän Paulina idag, ska bli både skoj och spännande :) hehe! Men innan dess en dusch och så kommer bror hit på en kopp kaffe sedan. Fina dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0