Days like this

Åh denna dagen har gått riktigt fort, känns lite tråkigt. Inte för att vi har något mer planerat, men för att jag hade velat njuta lite längre, hehe. Idag blev det som sagt öppna förskolan men det var ingen hitt för Lovisa alls, konstigt nog. Hon ville inte lämna min famn om det inte var för matstolen, vilket gick bra i sisådär 20 min. Hon har börjat snora massor nu också, så det är förmodligen någon infektion i hennes stackars kropp :/ Igen!

Efter öf gick vi 4 st mammor på en promenad och sedan satte vi oss och luncha, riktigt trevligt faktiskt. Till sist sa Lovisa ifrån och det var dags att gå, vi hann med en sväng till affären och handla också som tur var. Dock somnade hon i vagnen och när jag skulle bära upp henne så vakna hon och vägra somna om, så jag har en övertrött bebis hemma nu kan jag säga. Det gör dock inte så mycket, underhåller man henne så är hon lika snäll som alltid :)

Vi har diskat, städat och grejat för fullt här hemma :) Så nu blir det mys ett tag!


Kommentarer
Postat av: Bella

Men stackars lovan :/ hoppas bara inte Lexus hade nått virus o smittade henne nu!!

2012-03-29 @ 16:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0