träningen

Jag är alldeles slut i kroppen nu, känns så himla skönt att känna så när man tränat. Det blev ett pass med Camilla & Gabriella idag med, vi är verkligen igång nu och jag gillar det.

Nackdelen med mig är att jag är duktig i början och tappar sedan suget efter ett tag, men denna gången känns det tusen gånger roligare. Kanske för att man har sällskap? :) Vet inte, men jag ska kämpa! Märker och känner verkligen skillnaden kroppsligt. Är mycket piggare, gladare och mår allmänt bättre. Det skadar ju dessutom inte att jag trycker i solariet, med lite färg känner man sig snyggare också ;)

Har införskaffat mig lite nya träningskläder också, det gör det hela ännu roligare :) Man ska känna sig snygg när man tränar!


Linne i rosa + ett i svart


Sport-BH! Super skön och ger ett väldigt bra stöd :)


Tränings-thigts, riktigt sköna!

+ En kortärmad hoodie, som inte fanns kvar på hemsidan!

Det är väl knappast någon som missat dessa träningskläder ifrån Gina, men om någon har det så tipsar jag om det nu! Billiga, härlig kvalitet och snygga :)


Kommentarer
Postat av: B

åh! Skit att hoodien inte fanns kvar! Den såg ju så mysig ut ju :)

2012-01-12 @ 21:51:41
URL: http://gabriellalexus.blogg.se/
Postat av: Sofia

Skit sköna jag har också linnet fast i svart och thigtsen ;)

2012-01-13 @ 17:03:29
URL: http://lallee.blogg.se/
Postat av: Linda

Duktiga ni är!! Jag hänger gärna på någon dag :)



Haha, ja dom träningskläderna är skitsnygga - men ALLA kommer ha dom ;) hihi

2012-01-14 @ 10:11:20
URL: http://blindis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0