Torsdag

Det är första gången på hela dagen som jag sitter och andas ut riktigt, är helt slut. Denna dagen har gått i en enda fart och jag gillar det. Dock började morgonen mindre bra, det var ännu en bajs-incident så jag fick bada Lovan, byta sängkläder och tvätta. Kvart i sju på morgonen dessutom, det är inget för mig! Vi funderar på om vi kanske måste börja byta henne på nätterna, eftersom hon sover så länge som hon gör så kanske inte blöjorna klarar det? :/ Några tips?

Därefter var jag i full gång, så började plocka ordning, diska och duscha. Medans Lovisa ändå somnade om ;) Man får passa på! Sedan drog vi oss upp till ÖF också, det var trevligt som alltid, dock väldigt lite folk idag. När vi var klara där så gick vi en promenad hem till Malin och hälsade på, SÅ HIMLA FINT dom har fått det i huset. Det är helt galet, jag är riktigt avundsjuk ;) hehe!

Lovisa blev väldigt trött under tiden där, så vi började gå hemåt och hon somnade såklart i vagnen så då gick vi en extra sväng och så passade jag på att handla lite nya och fräscha blommor! :)

Väl hemma så kom bror min hit och även morfar på ett spontanbesök, det var riktigt mysigt faktiskt! Dessutom lagade Andres mat till oss idag, skönt att slippa göra det själv och han är ju så duktig på det också.

Nu på kvällen har jag tränat och solat, blev en sväng dit ner själv idag men det gjorde inte så mycket. Är mest nöjd att jag kom iväg :) Men nu är jag helt slut i både huvud och kropp! Så ska ta mig en varm dusch och sedan lägga mig.

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0