Today

Det har vart en hel del obehagliga besök hos tandläkarn den sista tiden, men jag kan stolt säga att jag nu är helt färdig! Min tandläkarskräck har släppt mer och mer för varje gång jag vart där, så det har känts skönt iaf.

Under tiden jag var där idag så var Malin barnvakt åt Lovisa, det hade gått jätte bra och min lilla trollunge hade vart så snäll :) Det är fint att man har så fina vänner!

Jag drog fram dammsugarn efter att Malin gått och fick städat, känns skönt att ha det gjort. Under tiden la jag Lovisa i sängen med lite leksaker och där satt hon fint. När jag var färdig och skulle ta upp henne, så hade hon SOMNAT?! Till ljudet av dammsugarn, fattar inte. Skönt det iaf, för nu andas jag ut och dricker en kopp kaffe.

Senare ska vi ner och hjälpa mormor lite och därefter blir det fika med alla damer! Vi har finfrämmat från Vänerborg idag nämligen :) Marika!

Lovisas kläder från H&M har äntligen kommit också, det tog sin lilla tid att få hem det vill jag lova. Nu är det iaf här och jag ska hämta ut det senare tänkte jag, ska bli spännande och se om det är lika fint i verklgeheten som på bilderna. För gud vad söta kläder de hade fått in! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0