Tisdag

God morgon :) Idag är det riktigt kyligt ute, men det ser ändå ut att bli en fin dag och det gillar vi. Senare under dagen ska vi umgås med Malin, gå promenad och luncha :) Ser vi fram emot. Tills dess blir det bara mys här inne, är galet trött just nu.

Det hjälpte inte med nattblöjor heller, blir snart galen. Det är varje morgon nu! Kan iofs bero på att det är bissar påväg ut där uppe i hennes mun. För det gör väl att avföringen blir lösare? Såg det igår och då slog det mig att det kanske är därför.

Sitter och käkar min frukost och dricker mitt morgonkaffe, gott är det. Lovisa ligger i sängen och sover! Borde kanske sätta fart och fixa mig medans hon ändå sover :) Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0