Ruggigt

Usch vilket kasst väder det är idag, blåser massor och regnar som tusan! Vi gav oss iaf upp till öppna förskolan (även om jag var riktigt sugen på att strunta i det) och lekte en stund! Lovisa tycker nog att det är skoj, massa barn och massa leksaker, det är ju aldrig fel.

Nu ligger hon och sover och jag ligger i sängen och vilar mig en stund, är riktigt trött och fick ont i magen som tusan :/ När hon vaknar så ska jag passa på att dammsuga här hemma, det behövs nu! Ni antecknar va? ;) Haha!

Ikväll blir det förmodligen träning igen, jag är sugen och det var Camilla också :) Än så länge flyter det på riktigt bra och jag är stolt över mig själv som tar mig dit. Nu ska jag bara hålla detta och fortsätta kämpa på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0