Onsdag

God morgon :) Idag fick jag sova till klockan nio, ändå är jag trött? Jag önskar att jag var vore en morgonmänniska, verkligen. Det är ju så mysigt att gå upp tidigt och bara vara, men inte när det känns som om man kunde somna ståendes, haha.

Nu sitter jag iaf med en skål yoghurt och en kopp kaffe! Kanske vaknar till liv riktigt efter det, hoppas. Idag ska vi träffa Camilla, Naemi, Jennifer och Hailey, ska bli riktigt roligt faktiskt. Nu var det längesedan jag såg Hailey så då blir det ju ännu roligare. Får se hur våra tjejer leker ihop också, sist jag och Camilla träffades så var dom små mer intresserad utav varandra, så det är roligt. Dock får man hålla ett öga hela tiden, för Lovisa kan vara lite hårdhänt, men hon vet ju inte bättre än :)

Ne, käka upp här och sedan börja fixa mig själv och Lovisa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0