Måndagskvällen

Sitter i soffan, sådär häligt utslagen som man kan bli. Det blev ett träningspass idag också, jag var så himla taggad. Dock kändes det ganska tungt i benen till en början, men efter ett tag så släppte det. Såhär i efterhand så känns det väldigt skönt iaf. Har fortfarande inte mätt mig och tagit kort, dumt. Måste göra det snarast, ska försöka hitta ett måttband. Vikten tänker jag inte fokusera så mycket på eftersom det kan bli väldigt knasigt då fett omvandlas till muskler som dessutom väger mer. Tänker att jag ska mäta och checka av 1 gång i månaden :) Kan vara en rolig sporre till mig själv och ser man resultat så gör ju det att man kämpar mer.



Då var det den här gamla bilden, tagen för över 2 år sedan! :P Har inga färska, måste skärpa mig med det där. Tråkigt med bara text hela tiden, eller vad säger ni? Vill ni ha mer bilder i bloggen? :)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, sedan en dusch och invänta Robin som kommer hem med paket :D Vagnen och bilstolen, jag är förväntansfull :)


Kommentarer
Postat av: Malin

JA mer bilder på ditt snygga ansikte!

2012-01-16 @ 21:31:25
URL: http://emb.blogg.se/
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Duktig du är som kom iväg till gymmet idag igen!!!

Nog jättebra att sporra sig själv, blir nog ännu roligare när man ser resultat! =)

Åhh.. spännande med vagnen och bilstolen ju!!! :D

2012-01-16 @ 21:32:14
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja mer bilder! Ja e så kass på det själv men de e alltid roligare me lite bilder :)

2012-01-16 @ 21:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0