Måndag

God morgon Måndag :) Ny vecka och nya tag, allt rullar på som vanligt här hemma iaf. Dock blir jag tokig, vet inte vad jag ska ta mig till, det läcker ur Lovisas blöja varje gång hon har bajsat, alltså på morgonen. Ändå har vi börjat byta oftare, vad ska man göra? Känns rätt trist att vakna till det varje morgon och stackars Lovisa som det blir så för.

Annars då, idag är planerna inga alls. Ska försöka ta mig ut och gå en sväng med Lovisa iaf. Fast det får bli en kort sväng, för hon är fortfarande snuvig som tusan :/ Att det aldrig ger med sig. Ikväll blir det träning igen också, är laddad till tusen. Igår vilade jag mig faktiskt och det var välbehövligt.

Ne, en kopp kaffe nu :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Byt till en blöjstorlek större. Det hjälpte för oss!

2012-01-23 @ 12:24:13
Postat av: Sophia L

Finns nattblöjor som tål lite mer, toppen! Finns på boströms, är en liten bebis på en måne på paketet, Libero:)

2012-01-23 @ 18:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0