Lördag

Denna underbara lördag började med frukost på cafét tillsammans med tjejerna och bror min :) Vi satt en bra stund och hade det trevligt, sånt borde man göra oftare. Riktigt mysigt och alla ska ju ändå käka, hehe. Vädret är kanon idag och man blir sådär härligt glad, jag gillar det.

Nu sitter jag och dricker en kopp kaffe och Lovisa sover, har precis diskat upp efter igår. Alla tjejer samlades och hade en mysig kväll, drack ett glas vin och bara njöt. Det kallas jag livs-kvalitét, att få umgås med alla nära och kära och bara mysa.

Runt tre tiden kommer min bror hit och ska hålla ett öga på Lovisa så att jag kan komma iväg och träna. Idag blir det med Malin :) Jag är grymt taggad faktiskt, ska passa på att sola med :)

Ikväll blir det god mat, film och mys! Underbara helger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0