Lördag

Goddagens :) Då verkar det som om att det är massa snö som tänkt komma, det är kass tycker jag. Nu kan våren få komma hit istället, vi fick ingen snö när vi skulle ha den, så vad ska vi med den till nu? Haha.

Idag blir det en lördag inne, bara städa, tvätta, plocka ordning och massa massa mys med Lovisa. Förutom ett undantag, ska till gymmet. Det blir nog senare under eftermiddagen/kvällen, får se när Camilla kan komma ifrån :)

Denna veckan har det blivit träning varje dag, det är iofs inte heller så himla bra. Man måste ju vila ibland, men tänkte att jag tar den dagen imorgon :) Det är ju så himla gott nu när man är inne i det, varför inte passa på? Känner själv hur mycket piggare, gladare och allt annat man är, jag gillar det. Det känns inte som om att detta är som gångerna innan då jag haft motivationen och sedan lagt av, för jag känner hur peppad jag är hela tiden. Kanske för att jag märker hur gott det gör för min kropp?

Ne, ska ner och byta en tvätt i maskinen nu :) Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0