God morgon

Då var det Måndag och ny vecka igen, helgen har som sagt vart kanon bra! Nu hoppas jag att veckan blir lika bra :)

Förra veckan tränade jag 5 dagar! Det är grymt ju, är väldigt nöjd. Ska nog satsa på minst 4 dagar iaf, det är nog ganska lagom om man vill ha resultat snart, vilket jag vill. Dock när varje dag kommer så är jag sugen på att träna och så länge jag är det så tänker jag inte sätta stopp, då går jag iväg! :)

Idag ska vi bara vara hemma har jag bestämt, kanske en liten promenad eller något, men annars inget spec. Bror min kommer hit idag också, ska hjälpa honom med lite grejer! :)

Ne, en kopp kaffe så att jag kan vakna till liv tror jag :) Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0