Fredag

God morgon :) Idag vaknade Lovisa första gången klockan åtta, vilket hon börjat göra nästan varje natt. Är det inte åtta så är det sju och det är också heeeelt okej. Galet skönt att hon sover igenom hela nätterna nu :) Dock kan jag inte säga desamma om min egen sömn, sover så himla oroligt hela tiden, väldigt jobbigt.

Sitter och käkar min frukost och Lovisa sitter på golvet och leker, mysig morgon. Idag kommer Anna och hälsar på oss, ska bli så himla kul! Nu var det riktigt längesedan vi sågs, så det ser jag fram emot. Hon kommer redan vid tio, så när jag käkat klart här så ska jag fixa mig och klä på Lovan.

Senare under dagen blir det fika med vännerna och så kommer även Marika ner, så denna dagen kommer bli super! Hoppas ni får en fin dag :)

Kommentarer
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

åhh.. låter som en toppen dag!!! =)

2012-01-13 @ 20:58:59
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0