Det är härligt

Först vill jag börjar med att tacka för tipsen gällande Lovisas morgon-rutiner ;) hehe! (Bajset). Vi ska testa natt-blöjor nu och se om det hjälper något, för en storlek större har vi redan testat. Hoppas på bättring nu :)


Första gym-passet för denna veckan är nu avklarat :) Känns riktigt härligt! Det var toppen att jag vilade igår kände jag, för idag hade jag så mycket energi och var väldigt peppad till att träna. I lördags, 6:e passet den veckan, så var jag helt slut i hela kroppen och kände bara hur den skrek efter vila. Jag är ju inte van att träna över huvudtaget, så det blir väl förmodligen en chock för kroppen.

I morgon ska vi på Body-Pump, jag är riktigt nervös faktiskt. Har aldrig vart på ett sådant pass innan, endast Zumba, så det känns som om att jag kan få komma att bekänna färg. Det värsta utav allt är att jag tror att detta är för tidigt, har inte tränat så länge än ju. Hur ska jag då orka 60 min body-pump? Haha, det är väl bara att ta i och kämpa på så gott man kan. Det är inte värre än att jag får pausa lite mer än alla andra ;)

Ne, nu ska jag dricka en kopp kaffe och gosa ner mig i soffan :) Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0