Bilbarnstol & Vagn

Vi har vart lite sega med att köpa ny bilbarnstol till Lovisa, men vi åker inte så mycket bil med henne och så vill man ju inte byta för tidigt. Dock var der hög tid att vi fick tummen ur nu. Det är så himla svårt att veta vilken man ska köpa, för det är verkligen en hel djungel för den som inte kan så mycket.

Vi valde iaf en modell som passar i alla bilar, då vi inte riktigt vet hur det kommer se ut med bil för vår det lite längre fram. Vi har inte bestämt oss och då känns det ju dumt att köpa en stol och sedan kanske bli tvugna att köpa en ny, hehe.


Denna blev det, den verkar bra och dessutom ganska fin, haha :) Kollade igenom alla punkter och det såg väldigt bra ut iaf, så jag är nöjd än så länge. Får se när vi får hem den och provar också! Tror den ska komma idag eller i morgon.

Sedan var det ju detta med vagn också, det är förmodligen ganska tidigt som jag kollat på detta men jag känner att den andra blir så himla stor och tung nu när Lovisa är större. Jag älskar vagnen vi har nu, så det är inte det som är grejen. Bara det att det hade underlättat med en lite smidigare vagn, som är mindre och lättare.

Det är samma sak där, också en hel djungel. Jag har dessutom alltid vart emot trehjulingar, har inte gillat det alls. Nu har jag fått en annan uppfattning, hittade en som jag gillade jätte mycket och den blev det. Får hoppas att den är lika skön att köra som jag tror. Det är nackdelen när man beställer på nätet, man vet ju inte riktigt. Fast det är inte värre än att man får skicka tillbaka den.


Denna är det :) Väldigt fin engligt mig iaf!

Ska dock vänta med att börja använda den tills det är lite varmare ute, för jag valde att inte köpa någon åkpåse till denna. Det hade känt riktigt onödigt då våran inte alls är gammal. Känns iaf skönt att ha detta avklarat, för vi skulle ändå byta vagn förr eller senare, så då spelar det ingen roll om det blev nu.

Denna är framåtvänd också, så när vi börjar använda den så blir det debut för Lovisa att sitta framåt :) Skoj! Det kommer hon nog älska, hon som är så nyfiken, haha.

Kommentarer
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

bilstolen var ju helt underbar!! Vagnen kommer nog också bli super!! =)

Men vi kan väl träffas alla tre på onsdag då?? Mysigt! Men vi sa kl.12.30 för jag och Naemi ska på babysim på förmiddagen. Passar det bra?? kramar

2012-01-16 @ 15:02:50
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0