Bajs-incident

Goddagens :) Tisdag och ny dag, dock en väldigt grå och tråkig sådan. Känner inte för att göra något speciellt alls. Morgonen har iaf gått i en enda fart, vaknade av att Lovisa låg och babblade på inne i sitt rum, gick dit för att ta upp henne och ser då att hon på något vis lyckats ta av sig sina pyjamasbyxor och desstom bajsat en hel del. Vet inte hur, men det var bajs lite överallt. Trevligt att vakna till det? -Njaa..

Det var bara att spola av henne och sedan satte jag henne i badet en stund, det gillar hon :) Därefter var jag redan så bra igång så jag diskade, bytte sängkläder och röjade upp här hemma. Skönt att få det gjort :) Nu fattas bara dammsugningen, men det tar jag senare eller i morgon.

Nu sover lillan igen, så jag passar på att få lite egen-tid. Nu när hon är så aktiv så är det enda man kan göra att springa efter henne så hon inte gör något opassande :) Därav njuter jag en stund när hon sover.

Lovisa har fått lite nya sovrutiner nu efter jul också, skönt som tusan. Somnar runt sju och vaknar inte förrän halv nio- nio :) Helt underbart! Känner mig som en ny människa emellanåt, skönt att slippa på sömnen avbruten.

Ne, en kopp kaffe nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0