Tankarna flödar

God kväll :) Denna dagen har passerat fort och tur är väl det, känner mig allmänt trött och knasig. Frågan är vad det kan vara hela tiden? Usch. Borde kanske käka lite mer vitaminer och sånt där, kan mycket väl vara brist på ett och annat i min kropp :/ Måste lära mig att äta rätt alltså, är alldeles för slapp.

Som jag skrev tidigare så har jag kikat på lite utbildningar idag, står i valet och kvalet mellan 2 st olika, som jag skulle vilja lika mycket. Det avgörande får bli vart/om jag kommer in helt enkelt :) Först och främst ska jag ju söka in också, men det får bli när jag vet mer om framtiden. En ska i taget, hm.

Fick iaf beställt hem mattan till Lovisas rum nu, men det är först leverans i Juni, what? Undra varför det ska ta sån tid, lite halvt segt. Dock gör det väl inte jätte mycket, för det är ju till hennes rum i huset främst, det är först då jag tänker lägga ner tid, pengar och energi till att få det precis så som jag vill att hon ska ha det :) Ett riktigt prinsess rum! Dock, hör och häpna, det blev vita gardiner. Jag tror det är bra om man bryter av allt rosa lite grann, hehe, gardinerna var dessutom hur söta som helst. Lite volang och sånt där fint.
Huvudsakligen är det tänkt att det blir rosa och vitt i färgväg, så kan man bryta av med lite småplock i andra färger :) Jag längtar!!


Kommentarer
Postat av: En chic mammas bekännelser

tack, vad gullig du är :D

2012-04-16 @ 21:01:31
URL: http://frureinhold.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0