Tandläkaren

Ja idag ska jag och Lovan till tandläkaren, stackaren slog i munnen igår när hon lekte :( Hon grät, jag fick panik och grät och usch vad hemskt det var. För henne gick det över efter redan 2 min, men jag har fortfarande ont i hjärtat. Hon började blöda på läppen och det är första gången hon gör det, så jag antar att det blir extra jobbigt då. Jag kände mig så fruktansvärt kass som inte kunde göra något, hann liksom inte "fånga" henne innan hon föll :/

Hur som helst, idag blir det en sväng för att kika så att inte tänderna tog skada. Tror dock mest det var läppen som fick sig en liten smäll, hoppas det iaf! Den läker ju, värre är det med gaddarna.

Min lilla ängel 💗


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0