Söndag

Dessa dagar har gått otroligt fort men det beror ju såklart på att det vart fullt upp. Har ni haft en bra påsk? :)

Våran har vart fullspäckad och är inte över ännu, det är bara mysigt. I fredags blev vi bjudna på en underbart god påsk lunch hemma hos svärmor :) Där vart det goa människor och lika god mat som alltid.

Igår fyllde ju prinsessan 1 år, galet! Så vi hade folk här från morgon till kväll och dagen blev så lyckad :) Lovisa var på strålande humör hela dagen och hon fick så mycket fint utav alla. Ännu en gång, tusen tack för allt alla underbara :) Jag kan fortfarande inte förstå att hon redan är ett år, det känns väldigt overkligt på något vis. Min kärlek för henne växer varje dag och varje gång hon gör något nytt blir jag mer stolt än någonsin! <3

Idag blir det påskmiddag hemma hos mormor och morfar :) Det ska bli riktigt trevligt och förmodligen blir det super god mat också.

Familjerna har vart så snälla i år att de planerat sin påsk kring lovans kalas, hur fint? :) Älskar er alla.

Nu ska jag hoppa in i duschen och med detta härliga väder så tror jag bestämt att vi åker bort tidigare så vi hinner leka ute lite med Lovisa :)

Status: Lycklig & otroligt tacksam :)


Kommentarer
Postat av: En chic mammas bekännelser

ja men det tror jag :) var så längesen nu :p grattis till lovisa också !! stora tjejen !

2012-04-10 @ 09:21:18
URL: http://frureinhold.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0