Life as we know it

God kväll fina :) Då har även denna dagen passerat och den har vart riktigt fin trots knasigt väder.

Vi började morgonen med frukost på cafet som vanligt ;) Jag får alltid en bra start på dagen när jag äter riktig och ordentlig frukost, dessutom är det en mysig sak att göra med familjen :)

Därefter åkte Robin bort till huset och rev ut rummet, så nu händer det grejer :) Det gör mig lycklig, för nu känns det på riktigt, som om att det verkligen blir av med renovering denna gången.

Under tiden fick sig Lovisa en tupp lur och jag passade på att färga mitt hår. Det var verkligen på tiden om man säger så :) Den röda färgen var dassig och jag hade tröttnat, nu är jag mörkbrun med lite röda skiftningar, allt det röda gick nämligen inte bort! Men det gör inte så mycket, tycker att det blev fint ändå :)

Vid fyra tiden åkte vi hem till Camilla, Jesper och naemi :) Där blev vi bjudna på god mat, kaffe och fika! Underbara vänner verkligen <3 Lovisa & Naemi går bra ihop också och det är så roligt nu när de leker och är intresserade utav varandra :)

Nu blir det film och mys resten utav kvällen, i morgon ska vi hälsa på lilla Mira :) Ska bli så mysigt!

En bild på håret:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0