God morgon :)

I natt har jag sovit riktigt gott faktiskt, ovanligt men sant, hehe. Dock är det sjukstuga här hemma nu, även jag vaknade upp med världens halsont :/ Känns mindre kul, men det är bara att bita ihop. Vi har ätit en mysig och go frukost iaf och nu sover sessan.

Så dagen bjuder inte på så mycket mer än mys och massa bus med Lovan :) Det är allt skönt med tanke på att jag alltid gör något på dagarna, måste lära mig att man faktiskt kan vara hemma och bara ta det lugnt.

Jag hoppas att mitt onda i halsen släpper tills i morgon, för då har jag tänkt att börja träna igen, på riktigt som innan. Trodde inte att jag skulle tappa motivationen denna gången, precis som jag skrev, men jag blev sjuk och efter den veckan var det trögt att komma igång igen. Blev bara 1-2 gånger i veckan och den sista veckan inget alls. Så nu får det blir ändring och skärpning igen, vill ju och jag vet hur skönt det känns när man är färdig med ett pass.

Ska fota denna gången, så kan man "tävla" med sig själv och på så sätt få mer energi och vilja :)


Kommentarer
Postat av: En chic mammas bekännelser

det är aldrig fel :) jag blir jätte motviverad av de :)

2012-04-01 @ 12:53:20
URL: http://frureinhold.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0