God morgon :)

Redan torsdag idag, fredag och helg i morgon :) känns skönt! De senaste dagarna har jag vart otroligt trött, dags att börja träna igen? Då kanske jag känner mig piggare igen, vem vet. Hur som helst så är det väldigt jobbigt att känna sig så trött hela tiden, har ju en liten att underhålla hela dagarna :)

Idag har vi inga planer, så får se vad dagen bjuder på. Om inte vädret är jätte kasst så funderar jag på att gå en promenad senare! Vi behöver nog frisk luft båda två :)

I tisdags var vi i huset och röjde ur ett rum som vi ska renovera innan flytten :) Det rummet var fullt med skit, så det är skönt att vi fått gjort det nu.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad fin hon var i pyjamasen :) <3

2012-04-12 @ 12:37:32
URL: http://lallee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0