God kväll

Sitter i soffan med en kopp kaffe är hur trött som helst, beror troligtvis på detta vädret, usch. Det har regnat konstant idag och det känns väldigt tråkigt :/ Idag vaknade jag utav ett sms från Camilla, då var klockan KVART i TIO, höll tusan på att tappa hakan och flög upp ur sängen. Vad hände där liksom? Visst att vi sover länge, men aldrig längre än halv nio och halv nio är lyx :) Haha jag var iaf utvilad vill jag lova, vilket har resulterat i en pigg mamma hela dagen.

Vi har umgåtts med min bror hela dagen, lunchat och fikat :) Busat med Lovan och bara haft det mysigt. Egentligen hade vi en tripp till Göteborg planerad, men vi sket i det, hehe.

I morgon är det fredag också (för er som missat det, haha) och det ska bli så skönt med helg igen! Förhoppningsvis blir det grejande i huset igen och det gillar ju jag!


Kommentarer
Postat av: Bella

Men tack fina, fina du!! Ses snart? :)

2012-04-29 @ 20:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0