Fredag

Helg IGEN, var det inte det nyss? Haha ah jag hänger inte med alltså, ändå har vi knappt gjort något alls denna veckan. Några små promenader och sådär, men annars mest var hemma och lekt en massa bara jag och Lovisa :) Riktigt mysigt faktiskt, kan vara skönt att inte behöva ha planer hela veckorna bara för att man är hemma och kan!

Jag har dessutom inte mått speciellt bra denna veckan, så med tanke på det så har det också vart gott att få vila upp sig en aning. I morgon ska vi bort till huset och greja igen, ska bli kul. Ser fram emot varje helg nu när jag vet att vi ska renovera, så himla kul att det händer grejer. Tror det blir fönster byte denna gången, i det rummet vi börjat med. Hinner vi så sätter vi även upp gips skivor och spacklar :) Men vi får se hur mycket som hinns med, ingen stress iaf för det ska ju bli bra också.

Ne nu ska jag fortsätta att mysa runt i min ziperall här hemma :) Underbara fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0