Torsdag

Torsdag morgon :) Det innebär att det snart är helg, hur underbart? Denna dagen kommer förmodligen gå i en enda fart, skönt det :) Nu på morgonen har Lovisa fått sig ett bad och nu sover hon gott igen. Jag käkar lite frukost och förbereder mig inför tandläkaren, jag gillar det inte. Morfar kommer om ett tag, han ska passa Lovisa medans jag är där. Han är alltid så snäll och ställer upp, det är verkligen guld att ha fina människor omkring sig som kan hjälpa till när det krisar. Jag är lyckligt lottad, behöver aldrig tjata utan det är bara att fråga så får jag ett ja. Älskar verkligen mina nära och kära så himla mycket <3 I morse när jag kom in till Lovisa så låg hon på mage (notera att jag redan vart inne och bytt blöja och la henne en stund till utan pyjamas) och hade på något vis lyckats få av ena stroppen på blöjan. Det innebär att blöjan hänger under halva rumpan och det är bajs typ överallt, haha. Det blev en morgon med tvätta, torka och byta sängkläder! Men vad gör det? :) Någon gång ska det hända också.

Kommentarer
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

haha.. som det kan bli ;) det är ju bra att det finns tvättmaskin och badbalja!! hihi.. ses sen sötnos!

2011-09-29 @ 10:36:45
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0