Rensning

God morgon :) Idag vaknade vi redan kvart över åtta men låg kvar och drog oss ett bra tag. Nu leker Lovisa i gymmet och jag dricker mitt kaffe, gott är det. Idag har vi inte mycket planerat, jag ska försöka rensa ur Lovisas garderob för just nu är det ett bombnedslag plus att hälften utav alla kläder är för små.

Det är ganska ledsamt att rensa kläder, allt är ju så fint och jag hade helst velat att hon kunde vara såhär liten jämt. Tiden går alldeles för fort, usch. Såklart så är ju varje steg och utveckling jätte rolig och man blir lika stolt varje gång hon gör framsteg, men ändå! Hon är ju "min lilla tjej". Fast det kommer hon ändå alltid att vara :) hehe.

Nu har vi börjat sitt-träna lite grann, det börjar ta sig. Hon klarar längre och längre stunder faktiskt. Såklart att hon inte kan sitta riktigt, men det dröjer nog inte allt för länge :) Hon är duktig och jag är en stolt mamma.




Kommentarer
Postat av: Malin

Så duktig! <3

2011-09-03 @ 10:35:16
URL: http://emb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0