Onsdag

Goddagens :) Det har gått i en enda fart idag, känns skönt när dagarna bara rullar på fint! Hittills har vi hunnit med ett morgonbesök utav morfar, frukost/lunch med Malin på caféet och massor utav tvätt. Dessutom har jag hunnit med att göra rent på toaletten och snart ska jag nog ge mig på disken.

Lovisa rullar runt på golvet och är allmänt glad, det gillas ♥ Nu har hon varken användning för babygym eller babysitter. Så är det någon som vet någon som är intresserad utav baby saker så är det bara att hojta :) Vi tänkte göra oss av med det för en liten peng.

Ikväll kommer finaste Camilla hit på ett besök, det är dags att sätta i lite slingor som åkt av och raka sidecutten igen. Gud så mitt hår växer, iaf just där på sidan, det är ganska skumt. Hon är så himla snäll som alltid hjälper till och ställer upp ♥ Igår blev det dessutom en spontan fika tillsammans med henne och Naemi, riktigt trevligt som alltid.



Vackra Camilla :)


Kommentarer
Postat av: Bella

Ja Camilla e minst sagt vacker! Och personligheten gör henne inte fulare om man säger så ;)



Konstigt att man tycker att det rakade växer så fort när resten typ står stilla! :p

2011-09-28 @ 21:04:34
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

usch vilken hemsk bild, den bjuder jag på ;) haha..



Yes, vi fixar sidecuten imorgon istället, kommer nog gå kanon fast våra prinsessor får vara med ;) hihi..

2011-09-28 @ 21:27:20
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0