Lovisa

BVC idag då ja, det var dags för spruta igen :/ det uppskattas inte! Dock var det inte så himla farligt, det gick över ganska fort. Idag blir ju Lovisa 5 månader redan, herregud, vart tar tiden vägen? Hon är dessutom en himla stor bebis :) haha!

Idag stod vågen på 8950 g & 67 cm lång. Så jag kan ju säga att kurvan nu mer pekar rätt upp igen, jag förstår inte riktigt, men hon tar väl åt sig allt hon får antar jag, hehe. Fast då vet jag iaf att hon mår bra, så mig stör det inte :) ♥ Min lilla (stora) klump!


Kommentarer
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Hon är så himla söt och det spelar ingen roll om det går rakt upp på kurvan. Huvudsaken är att hon mår bra och är en glad bebis och det är hon ju definitivt! =)



Söta bilder du tagit på henne!!! <3

2011-09-07 @ 16:49:21
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Malin

Så himla söt är hon! Skönt att det gick bra på bvc idag. Milla och Lovisa är väldigt lika storleksmässigt. När Milla var 5 månader vägde hon 8250g och var 68,5 cm lång :) Det är väl skönt att slippa oroa sig för sitt barn om det skulle vara tvärtom. Nu när de är så små är det ju bara bra med lite "extra", har de något att ta av när de blir dåliga :)



Åh vill träffa er igen!!



Puss&Kram

2011-09-07 @ 19:09:36
URL: http://minmilla.blogg.se/
Postat av: Linda

Hon väger mer än Kendra gör nu! :O Fast Kendra är en väldigt smal bebis ;) Men de gör inte mig nåt heller, för sålänge dom mår bra får dom se ut hur dom vill <3

2011-09-08 @ 11:40:15
URL: http://blindis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0