Kvällsdags

God kväll :) Denna dagen har gått i en enda fart, känns dock inte som om vi gjort speciellt mycket. Jag står fast vid att det är riktigt gott att komma upp i tid, man känner sig piggare (konstigt nog) och dessutom hinner man så himla mycket mer. Dock har jag sagt att jag ska rensa mina garderober och allt som hör där till, men det blir aldrig av. Lathet kanske det kallas? För jag har ju all tid i världen, men jag orkar helt enkelt inte.

Kanske ska göra det nu ikväll, eller i morgon? Hm.. Får se :) Kommer iaf kunna somna i tid eftersom jag gick upp i tid, det blir en härlig dygnsrythm. I morgon är det BVC som gäller tidigt också, så det är ju bra att man börjat komma in i detta! När jag sover länge på morgonen blir jag bara tröttare och tröttare, ska nog gå upp första gånger jag vaknar istället :) Aja, nog om det.

Dagen har jag spenderat med min fina vän Malin ♥ Vi har druckit te och pratat om allt möjligt, sedan kom även sötisSophia förbi och så käkade vi en bit mat! Härligt med fina vänner..

Nu ska jag göra mig en kopp kaffe :) Gott! (Ja, jag kan somna även om jag dricker kaffe på kvällen)


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej fina du! Tänkte bara tipsa om mina två tävlingar som finns på bloggen nu. Du kan vinna en personlig almanacka:

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-personlig-almanacka.html#comment



eller varför inte 3 valfria nagellack? (avslutas på fredag)

http://adaras.se/2011/august/vinn-3-valfria-misa-nagellack.html#comment



Hoppas du vill vara med och tävla! =D

Kram! <3

2011-09-06 @ 23:19:32
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0