Helg IGEN

God morgon :) Idag sov vi till halv tio, hur gött som helst. Såklart med mat emellan, men jag somnar om lika fort igen så det gör mig inget. Nu ligger Lovisa i babygymmet och leker och jag äter min frukost. Har jätte ont i halsen idag, känns som om det är på g med en halsfluss ungefär :/ Det är kass. Hoppas att det ger sig under dagen, för idag kommer ju finaste Marika hit!



Lovisa, Marika & Bror ♥

Ne nu ska jag käka upp här, ta mig min kopp kaffe och därefter starta dagen ordentligt. Idag måste jag dummsuga och så ska jag plocka ordning lite. Därefter göra ordning mig själv, Lovisa är redan färdig :) hehe!

Later babes :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

krya på dig hjärtat!

2011-09-02 @ 10:36:09
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0