God morgon

God morgon :) Idag ville Lovisa att jag skulle vakna vid nio, så jag gick upp gav henne mat och gjorde ordning frukost till mig själv. När jag sedan går in för att kika om hon ätit färdigt, så sover hon igen. Haha busungen! Skönt för då kan jag hinna vakna till liv i min egen takt idag, inte helt fel :) Sitter med mackor och kaffe nu iaf, gott är det.



Mammas älskade ängel ♥

Idag kommer Lovisas farmor och hälsar på oss, ska bli trevligt. Nu var det nämligen ett litet tag sedan! Ikväll kommer Camilla hit och ska greja med mitt hår lite grann, har tappat några slingor och sidecuten växer ju som tusan, så den ska vi raka lite på. Det blir bra :)

Annars då, hinnan det sker så ska jag städa lite här hemma och fixa lite andra saker som jag har på min "To-do" lista idag. Kanske bäst att sätta igång direkt, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0